FAQ
Inklapbare content
Wat moet ik doen als ik een verkeerde bestelling of een beschadigd item heb ontvangen?
Meer info hierover vind je bij 'verzend- en retourbeleid'.
Kan ik een tweedehands item terugsturen als dit niet past?
Ja dat kan. Afspraken hierrond zie 'verzend- en retourbeleid'.
Hoe kan ik een item retourneren?
Alle info hierover vind je op de pagina verzend- en retourbeleid.
Kan ik kledij eerst passen voor ik ze bestel?
Neen dat kan niet. Heb je graag wat meer info over de afmetingen van het item, neem dan contact op via het contactformulier.
Je kan ook eens live komen shoppen op 1 van de evenementen van Circuflair, die vind je hier terug.
Kan ik ook zelf kledij doorverkopen via Circuflair en hoe dan?
Dat kan zeker. De werkwijze en afspraken staan duidelijk vermeld onder de pagina 'Kledij doorverkopen?'.
Kan ik kledij komen afzetten die niet meer gedragen kan worden?
Dat kan! Best neem je contact met me op via het contactformulier zodat we samen kunnen overlopen wat er mogelijk is.
Is de kledij die ik bestel wel proper?
Alle tweedehands items zijn gewassen en worden grondig gecontroleerd op vlekken en scheuren.
Neem je ook kinderkledij aan?
Neen.
Neem je ook mannenkledij aan?
Neen.
Neem je ook zwangerschapskledij aan?
Neen.
Hoe bestel je een cadeaubon?
Wanneer je een cadeaubon aankoopt (zie collecties: cadeaubonnen), wordt deze bon jou digitaal opgestuurd nadat de bestelling is afgerond. Met deze unieke code kan jijzelf of de persoon aan wie je deze schenkt aankopen doen op de webshop.
Kan je een cadeaubon verspreiden over meerdere bestellingen?
Ja dat kan. Zolang er nog een saldo op je cadeaubon staat kan je deze gebruiken voor een volgende bestelling.
Wat als mijn cadeaubon niet de volledige prijs dekt?
Dan betaal je het resterende bedrag met een betaalwijze naar keuze.
Kan ik meerdere cadeaubonnen gebruiken voor eenzelfde bestelling?
Ja dat kan.